Städa!

Har städat hela hustet :P Men det  är ju bara för att hunden kommer.
Men asså den kommer om en vecka men haha iallafall.
Skulle ha åkt till stallet men jag orkar inte.
Vaknade vid typ tio idag så kännde att jag inte pallade!
Vill inte vara med nån häller. Känner mig som om alla typ unviker mig!
Ena sekunden säger dom att dom ska ändra sig och då säger jag att jag oxå
ska göra det. Men sen så gör dom inte det. Asså det känns som om alla
snackar skit om mig. Och ingen vill typ vara med mig eller nått.
Okej jag kan säga att i sjuan var jag lite taskig men nu i åttan har jag faktiskt
ändrat på mig. Men ändå känns det som om ingen vill vara med mig. Så jag undrar hur jag måste
vara för att vara med nån. just nu hatar jag mig själv!!!!!!! Tur att man iallafall har några vänner i stallet! ;)



Angelica!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kmr alltid ha mig :D <333

2011-06-03 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0