Landet!

Oj oj har inte bloggat på ett tag nu! Det ska vi ändra på.
Aja förra helgen åkte mickan till mitt land och träffasde lite folk. KUL!!!
Träffade inte en viss person som jag vill men kommer göra det
i Middsommar!! Ett måste. Tog lite bilder oxå! På lördagen
var det marknad såsklart åkte vi in och kolla. Snacka om mycket saker. 
Hahahahah vi köpte en dricka och vi typ viste inte att våra tungor var blå asså
ni skulle ha sätt:P
Sen om typ tre dar åker vi igen. Ska fria Middsommar med 16 pers! Inte så
mycket men men. Då kommer det mer bilder!!
Sen så har jag fått min hund oxå! Sötis! Det har gått skit bra faktist!
Och så har jag fylt 15 år! Hade tjejmiddag igår! Vad skit kul. Men nu orkar jag
inte skriva mer så bye bye!














Aja orkar inte ladda upp mer så kommer mer sen!

Angelica!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0