Hejsan!!!

Vet att jag inte har bloggat på länge...
Men har haft så mycket att gör nu. ni vet prov,killar och "kompisar"
Men iallafall så idag var jag i stallet. Det var nån familje sak.
Och såklart så kommer snälla Angelica dit och ska vara med på en gren.
Det gick ju inte så bra. Men kul var det.
Vi hade picasso!! En gren var att man skulle springa fram och äta en tårta
och dricka en liter cola. Och ja fy fan säger jag bara. Var skit nära på att spy:P
En annan gren var att springa fram och doppa huvudet i en hink och ta ett äpple och sen
ta en socker bit som låg i mjöl. Ni skulle bara ha sätt hur jag såg ut.
Kommer bilder sen. Glömmde min kamra så:P
Bästa dan på länge faktiskt!! Förutom igår då jag var med Bästa Emelie!! :love:
Juste ska även köpa hund oxå. Ska hämta hunden den 13 juni :D Är man inte glad eller!!

PS: Jag skrev ett inlägg förut om att jag saknar en viss person. Men kan säga att nu gör jag inte det nu.
Eller hur man nu ska säga det:P

Asså det är inte den här hunden. Men hittade ingen annan!! :P
Den som vi ska köpa är 100 gånger sötare!! ;)

Angelica!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0