Lite blandat!

Har ju inte bloggat på ett tag nu, Men det kommer bli bättre nu. Eftersom jag har en hund nu så
kommer jag kunna blogga mer eftersom jag är hemma hela tiden. Han kan ju inte vara hemma själv så
jag kan inte vara med nån eller jo kan kan jag. Aja!
Igår var jag i skärholmen men Fanny och shoppade lite jag köpte typ 9 saker asså kläder nu:P
Jag behövde lite nu. HAr typ inte handlat nått sen jag var i Thailand och det var för typ tre månader sen:O
Det var kul och träffa henne. Vi gick i samma klass förut men klassen splitrades i sexan.
Vi pratade lite gammla minnen:P haha typ skrattde hela tiden till det började regna:(
Kommer lägga upp lite bider på det jag köpte men det blir om ett tag. orkar inte! hehe typiskt mig.
Ja nu blir tv bloggar mer sen! Bye bye!


Kingston!


//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0