Bästa dan!

Dagen började med att åka till farmor. Det var inte så kul. Hade med hunden så det blev mer jobbigare.
Alla gammla damer skulle ju hälsa på han men men åkte sen till ett hunddagis som han ska vara på
när vi jobbar och jag som går i skola:(
Haha efter det var jag med Matilda, Mötte henne vid tuben och vidare till Piren. Sen hände det en grej som var så sjukt kul. Matilda hade med sin hund Minus och han älskar typ att bada och då så springer han till bryggan och matilda "SKULLE" ta av sina skor men så hoppar Minus i vattnet och med i vattenet kommer Matilda och jag som sitter på bryggan med Kingston i famnen typ bara skrattar. Men nu till det roliga. Minus har svårt att simma och Då skriker Matilda "NEJ MINA SKOR" och så ligger minus och kämpar för livet. Men nu ska ni inte bli rädda han lever! hahaah!
Men det är synd att jag inte har det på video! Hann inte filma! Så bästa dan på länge asså!


Minus är den till vänster! :love:

//Angelica

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHA bästa :D xD <3333

2011-07-11 @ 22:01:55
URL: http://matsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0