Ung08!

Kom hem vid typ halv tolv igår var inne med några kompisar på Ung08. Det var fett kul ju.
Men det var inte så bra artister, eller jo en Newkid som typ äger! haha! Såg en as snygg kille
på donken innan. Vi kollade på varann typ hela tiden. Vad sjukt nära på gå fram men jag var
typ lite blyg. Aja idag var jag och pappa på siba och köpte lite skit. Hahah ni vet ju att jag hatar att
ha lockigt hår men nu köpte jag en locktång för att se om jag passar i det. Jag har ju själv lockigt men
jag vill inte ha mitt lockiga hår för det är fult jag vill ha så lockigt hår som min kompis Emelie har:P haha!
ska träffa emelie idag och imorrn kanske mickan och på lördag blir "the voice" Nu kör vi!!!!! :D




Snygg elr vad? :P

//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0