Det kallas sommarlov!

Oj har ju inte bloggat på ett tag nu. Hehehe. Vet inte ens när jag blogga senast:P 
Men jag har iallafall varit i Skåne och träffat lite människor och varit i danmark. Det var
inte så kul. Det var typ en gammal gubbe som typ tittade på mig och log. Älckligt! Sen har jag varit på
landet i typ en och en halv vecka. INte så kul. Hade ingen dator! kul kul! Aja nu denna vecka var jag bara
med pappa och vi åkte till vingåker outlet och köpte lite skit. På kvällen åkte jag till en kompis och gissa vad ni vet dom där mössorna som var inne förra året jag fick en sån för 50kr. Hon ville inte ha kvar sin så jag tog den. Dom är ju fett dyra och INTE snygga men nu måste jag ju använda den lite. Sen ska jag även få en fjällräven jacka av pappa. En på pappas jobbs dottar ska sälja sin så. Hon har typ bara använt den 3 gånger :P



Asså det liknar den men ändå inte! ;) Dom är inte snygga! Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0